Продавець ТОВ "ТПП Тепломонтаж" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
234 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Тепломонтаж
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:00
  • Вівторок
    09:0017:00
  • Середа
    09:0017:00
  • Четвер
    09:0017:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    09:0014:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (68) 555-11-15
Вайбер/Телеграмм
+380 (95) 555-11-15
Вайбер
+380 (73) 555-11-15
ТОВ "ТПП Тепломонтаж"
Iгор Петрович Фесенко
пр. Героїв Харкова 94, п.1, домофон, Харків, Україна
teplomontag.in.uaoffice@teplomontag.kharkov.ua
+380 (68) 555-11-15
+380 (95) 555-11-15
+380 (73) 555-11-15

Білюкс

Білюкс

Команда «Білюкс» з 2005 року спеціалізується на інфрачервоному опаленні електрикою і перетворює споживчі рахунки за опалення без газу в гроші, поставляючи електричні інфрачервоні побутові та промислові довгохвильові стельові обігрівачі в Україну. Додаткова унікальність цього опалення — можливий монтаж своїми руками!

З 2010 року, ми організували виробництво в Україні енергозберігаючих довгохвильових обігрівачів під торговими марками Білюкс і Bilux®, застосувавши інновації в пожежобезпеки і клемному з'єднанні. Самозажимних клемник WAGO Gmbh — це німецьке серце Білюкс™.

В 2013 році, компанія виводить на ринок III — е покоління довгохвильового стельового обігрівачі Білюкс BIONIC ®, радіусна пластина якого на 20% більшої площі, ніж тепловипромінюючі пластини інших довгохвильових обігрівачів. Детальніше

Ми №1 в Україні на ринку довгохвильових обігрівачів з 2005 року. Лідери свого сегменту. Перші з самозажимних і самозатухаючої безпечної клемної колодкою.

Найбільша мережа професійних партнерів з власними регіональними складами готової продукції в кожній області, районі, місті, селі.

Визнані інноваційною технологією опалення — фіналісти всеукраїнського конкурсу інновацій в 2011. Про нашому досвіді пише FORBES.

Нас вибирають найбільші підприємства країни, заводи, фінансові інститути, державні та комерційні організації.

 

Історія появи і розвитку галузі довгохвильових інфрачервоних обігрівачів в Україні

У 2005 р. ринок стельових довгохвильових обігрівачів і взагалі інфрачервоних, був малонасиченим і широко не відомий. В інтернеті можна було знайти лише одного офіційного дилера «Эколайн», а також кілька імпортерів FRICO. «Еколайн» ― дилери з Одеси, закрилися в тому ж році. Імпортери FRICO не вели активної пропаганди і були побічними продуктами в асортименті кліматичної техніки, а також мали дуже високу вартість. В супермаркетах з'явився «УФО» – новий вид продукції на основі старої технології, їх просували без активної реклами на регіональному рівні тільки дилери та виставки.

Рекламна листівка Білюкс-Еколайн 2005-2006

Рекламна листівка 2006

     У таких сприятливих умовах перша наша участь у виставці з енергозбереження на початку весни в Лютому-Березні 2005-го, з пробною партією Эколайнов призвело до фурору! Обігрівачі купували прямо зі стенду і ми отримали кілька великих замовлень від заводів, які і зараз наші хороші клієнти. Ми побачили величезний інтерес перевершує наші очікування, взявши участь у цій виставці з практично незнайомим товаром в кінці опалювального сезону – навесні 2005!

Сезон 2006. Далі ми зайнялися побудовою дилерської мережі в регіонах і створення потужного інтернет-ресурсу для залучення нових дилерів. До нас звернулися «сірі» дилери «Еколайн» і «Білюкс». За порадою одного з них і з причини частих затримок постачань від «Эколайн», і ми переключилися на постачальника російських обігрівачів «Білюкс». Це був 2006 рік, в якому наша компанія на чолі зі мною стала офіційним дистриб'ютором «Білюкс» в Україні. Особливістю зростання продажів у цьому сезоні стала — не продумана рекламна компанія, а так зване «сарафанне радіо». Наведу приклад одного з випадків, коли мешканці одного великого району харківської області, після аварії котельні, спробували використовувати довгохвильові стельові обігрівачі. Отримавши результат, не обдурив їх очікування, люди стали радити довгохвильові обігрівачі «Білюкс» сусідам і друзям для приватних будинків і квартир. Завдяки невеликій рекламної компанії під торговою маркою «Білюкс», новим зверненнями дилерів і «сарафанне радіо», а також стихійного зростання ринку, ми закінчили 2006 рік з результатом шестиразового зростання збуту в порівнянні з попереднім сезоном. Рік 2006 — 600% зростання!

Рекламна листівка Білюкс 2007

Рекламна листівка 2007

     Воодушивившись таким успіхом, ми побачили серйозну перспективу в цьому напрямку бізнесу і на сезон 2007 виділили тільки на рекламу чверть мільйона гривень, почали збільшувати штат співробітників і вдосконалювати дистрибуцію, додаючи нові канали збуту, такі як будівельні супермаркети і магазини. Але в 2007 багато дилерів, які працювали з нами, коли ми постачали обігрівачі «Еколайн», пішли через розчарування в якості російських обігрівачів і слабку сервісну підтримку. Також з'явився великий представник російських «Еколайн» в Дніпропетровську, з яким ми ділили ринок і вимушено позбавлялися замовлень, коли Росія або митниця затримували поставки. Тієї ситуації, яка була в 2006, коли люди, внісши передоплату у середині зими чекали місяць поставки і ні один не попросив повернути кошти – такого в 2007 р вже НЕ БУЛО і я їх розумію! Але тим не менне в 2007 році ринок виріс в 2 рази або 200%!

Сезон 2008. Криза. Масштабна рекламна компанія УФО, наші рекламні зусилля, які в п'ять разів більше, ніж у попередньому періоді, призвели до наповнення ринку сірими дилерами і створення власного модельного ряду кількома заводами-виробниками в Україні. Один з цих заводів-виробників звертався до нас з пропозицією збути накопичені нереалізовані запаси. Також на українському ринку з'явилася білоруська марка «БЕЛОМО». В цей час у нас повторювалися проблеми з митницею і поставками, а також складнощами з сервісним обслуговуванням російських обігрівачів. Все це призвело до стабілізації ринку і практично нульового зростання ринку довгохвильових обігрівачів по закінченню сезону 2008-2009. Зростання продажів — 1%

Листівка Білюкс 2008

Рекламна листівка 2008

2009 рік став переломним. Ситуація з курсом гривні по відношенню до долара відкрила можливість виробництва обігрівачів всім, кому не лінь. Першими досвідчені зразки зробили харків'яни, за ними відразу ж пішли дніпропетровці, потім Полтава і Київ. Можна тільки припустити, скільки ще готується виробництв не розуміють як працює їхній товар і не пройшли шлях становлення цього бізнесу, а бажаючих швиденько отримати прибуток за рахунок компаній, які кілька років займалися просуванням та інформуванням людей про товар.

     Не дивлячись ні на що, ми продовжували просувати ТМ «Білюкс», вкладаючи немалі кошти в рекламу. Тоді, ми звернулися до російського виробника з проханням розглянути можливість спільного виробництва обігрівачів в Україні. Але консолідація, на той момент, не вийшла. Замість консолідації ми отримали нового конкурента, якого самі спочатку навчали і передавали досвід. Це представництво, в даний момент, просуває обігрівачі під ТМ «Экостар».

Несправедливий фінал, але зібравшись з силами і оцінивши можливості, ми змогли налагодити власне виробництво, в якому зіткнулися з низкою проблем і які згодом навчилися вирішувати краще, ніж попередні представники. Також нам вдалося використати шведський досвід (компанії ФРИКО — винахідника ноу-хау з 1967 року) у виробництві довгохвильових інфрачервоних обігрівачів — не просто копіюючи їх, а розібравшись з фізичним принципом дії на дослідах з «чорним рогом», використовуючи сучасні вимірювальні прилади, типу тепловізорів і сферичних датчиків вимірювання густини теплового потоку на різних відстанях від предмета.

Листівка Білюкс 2010

Рекламна листівка 2010

Отже 2010 рік. На ринку вже більше 11 брендів-виробників, багато з них не розуміють принцип дії і пристрій своєї продукції — проте продають, лише б «втулити», як говориться.

Наша основна місія: зробити ринок відкритим для клієнтів, надавши кращий сервіс в консультаціях і доставки, більше додаткових цінностей – таких як вибір надійного бренду, якому можна довіряти, який піклується про своїх клієнтів і як ТОЙОТА здатний відкликати тисячі моделей на доопрацювання абсолютно безкоштовно і ще компенсуючи збитки клієнта (у разі виробничих недоробок). А також, як КОКА-КОЛА, здійснюючи постійну рекламу та інвестиції в інновації, за що були винагороджені — ставши технологією "Інноваційного прориву 2011"

     Адже життя стає краще — тільки завдяки інноваціям і ноу-хау!

     Ми виготовили новий вдосконалений обігрівач максимально враховуючи старі огріхи і кардинально помінявши слабке місце – клемное з'єднання на клемник, який є ноу-хау в своїй галузі! Цей обігрівач буде випускатися в Україні під торговою маркою "Білюкс"

Оригінальна упаковка Bilux vital-rays

Оригінальна упаковка Bilux «Vital-rays» 2-го покоління

2-я половина 2010 року. Незалежна торгова марка «Білюкс» зібравши команду професійних дистриб'юторів вийшла на ринок переслідуючи прості і зрозумілі стратегічні цілі, такі як:

  • Якість
  • Відповідальність
  • Удосконалення
  • Дотримання бажанням і потребам клієнта

     Результатом наших зусиль стало увага і підтримка з боку Державного Департаменту з Інвестицій та Національних проектів України. Але найголовніше це подяка від дітей, які можуть займатися у гуртках і виступати в актовій залі отопленного нами Будинку Культури в смт. Новосвітлівка, Краснодонського району, Луганської обл. Завдяки ініціативи заступника голови Краснодонської районної адміністрації Гаврилова Володимира Михайловича стало тепло і економно, про що красномовно говориться у відгуку.

     Крім цього наш сервіс і нашу продукцію використовували для вирішення проблеми економного опалення без газу, для великих приміщень, провідні компанії України і світу, такі як: Свердловантрацид — входить в п'ятірку найбільших вуглевидобувників України, вдруге звернулися до нас для опалення цехів і шахт; Французький Концерн " НОВАРКА — виступав підрядником у будівництві саркофагу над 4-м блоком ЧАЕС. Наша система опалення була застосована їм для опалення складу щебеню, використовуваного для будівництва саркофага.

     Але особлива вдячність тисячам клієнтам з будинків і офісів, магазинів і виробництв — які вибрали Білюкс і отримали те, що очікували: кофорт і тепло. А наша компанія отримала можливість розвиватися і вкладати кошти в розвиток дистриб'юторської мережі і франчайзингу, а також покращувати обігрівачі і робити нові моделі і опції.

2011 рік. Рік інноваційного прориву для Білюкс. В цьому році ми потрапили на сторінку ФОРБС Україна, в якості експертів на ринку інфрачервоного опалення. А також стали фіналістами всеукраїнського конкурсу інновацій, з технологією довгохвильового опалення.

     Венчурні інвестори з Європи та України Фіналісти конкурсу зацікавлені у масштабуванні енергозберігаючої технології.

     Запустили програму тиражування успішного бізнесу Білюкс в 24 областях України: Фрайчайзинг Білюкс, за унікальною авторською бізнес-моделі ФранчГраф «Білюкс»! Нашими клієнтами стали самий відомий і успішний баскетбольний клуб БК «ОДЕСА» та найбільша мережа магазинів мобільного зв'язку «АЛЛО».

Перший FranchCamp Bilux 2010

Перший FranchCamp Bilux, 2011

2012 рік. Історія створюється нами. Продовження слідує... Франчсеть зростала і з'явилися 2 партнера з ЄС.

2013 рік. + 3 Франчайзі і успіхи європартнерів. Новий партнер з Казахстану. Найголовніше прийнята концепція «ПЕРЕВОРОТУ В ОПАЛЕННІ». Успішно проведено фірмовий франчкемп Білюкс на Сорочинському ярмарку за участю до 20 партнерів з усіх куточків України! Зйомка сюжету для каналу МЕГА у програмі НАУКА.UA в якості молодого інноватора отримав патенти на вдосконалені довгохвильові обігрівачі. Запустили нову модель МЕГАЭФФЕКТИВНОГО довгохвильового обігрівача з радіусної пластиною BIONIC!

Інноваційний обігрівач Білюкс

Демонстрація МЕГАЭФФЕКТИВНОГО довгохвильового стельового обігрівача BIONIC

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner